Wednesday, April 6, 2016

დღე მეშვიდე

   წავიკითხეთ პროცედურები და დავასრულეთ.  ვიმუშავეთ ბუკლეტებზე. განვიხილეთ მოსწავლეთა დიფერენცირება , გავეცანის გარდნერის მრავალმხრივი ინტელექტის თეორიას და შევქმენით   მოსწავლეთა დიფერენცირებისთვის კითხვარი, რომელიც დაგვეხმარება დავადგინოთ მოსწავლეთა სწავლის სტილი, რათა შევთავაზოთ შესაბამისი აქტივობები. გავეცანით რესურსებში მოსწავლეთა მხარდაჭერის  რესურსებს- ხარაჩოებს.
შევქმენით პრეზენტაციის შაბლონი მოსწავლეთა მხარდასაჭერად.

No comments:

Post a Comment