წავიკითხეთ პროცედურები და დავასრულეთ. ვიმუშავეთ ბუკლეტებზე. განვიხილეთ მოსწავლეთა დიფერენცირება , გავეცანის გარდნერის მრავალმხრივი ინტელექტის თეორიას და შევქმენით მოსწავლეთა დიფერენცირებისთვის კითხვარი, რომელიც დაგვეხმარება დავადგინოთ მოსწავლეთა სწავლის სტილი, რათა შევთავაზოთ შესაბამისი აქტივობები. გავეცანით რესურსებში მოსწავლეთა მხარდაჭერის რესურსებს- ხარაჩოებს.
შევქმენით პრეზენტაციის შაბლონი მოსწავლეთა მხარდასაჭერად.
No comments:
Post a Comment